Kako prebaciti MiniSIM u MicroSIM društvo

Veličine SIM kartica - Mini, Micro, Nano...Ok, trebalo je oživjeti jedan stari Tomato broj koji već neko vrijeme nije u uporabi. U međuvremenu, dok se isti trgao od ljubomore, naišao je jedan BonBon i kratkotrajna, prijelazna veza s uvijek skupim VIP-om (iako trenutno imaju dobru/povoljnu Zakon! tarifu).

Kako sam uzeo novi mobitel, po prvi put nešto što imalo prati moderne trendove, u njega je išla manja, tzv. microSIM kartica. Iz iskustva drugih (T-Mobile i Tele2) saznao sam da je dovoljno otići u poslovnicu sa starom, a ubrzo dobijete novu, manju i prikladnu karticu, posve besplatno i sa smiješkom.

Na web stranicama Tomato operatera pak piše da zamjena košta 20,33 kune te popis prodajnih mjesta gdje se ista može obaviti. Ništa mi nije bilo jasno, pa zar im nije u cilju da zadrže kupce? Pogledao sam opcije, razna uputstva na YouTubeu za samostalno rezanje, ali i ubrzo odustao od te ideje. Konačno odem u jednu od nabrojanih poslovnica u blizini i “teta” mi besplatno izreže karticu onim “klikerom“, gdje se kartica umetne i snažnim pritiskom isiječe. Znači da postoji mogućnosti manevriranja iliti na lijepe oči s prodavačima u centrima, stoga svakako pokušajte malo improvizacije prije negoli vas “oderu” za nešto što bi podrazumijevano trebalo biti besplatno.

Također, uzimao sam još jedan box s microSIM karticom, kaže djevojka 50 kuna, ja već pokudno otvaram novčanik a ona taman iz ladice izvadi već zaboravljenu hrpu od desetak promo kartica (SIM i microSIM u jednom) s 20 kuna na računu, za svega 20 kuna. Pobjeda. Sad još za 49 kuna aktivirati Brutalu i mir (1500 svega prema svima + extra 500 MB, nek’ se nađe)….

Sve u svemu, za kraj, Tomato je trebao znati bolje kad je ovo u pitanju, jer nekad su i takve male, gotovo nebitne stvari – bitne.

Leave a comment